KEDAI CERMIN MATA MURAH DI KUANTAN,PAHANG

HAI....

Baru-baru ni saya temankan kawan yang nak buat cermin mata,
Alang- alang dah pergi UTC, terusla pergi dekat kedai cermin mata yang ada dekat tingkat satu,sebelah pejabat pos.



Ni nama kedai spec tu.....





Promotion yang kedai ni buat,harga spec dia sangat berpatutan..

Sebab selama saya buat spec harga RM300 keatas tapi kawan saya punya spec hanya RM180.
Huhuhu,rasa rugi tak tau kedai ni dari dulu.



Ni spec yang kawan saya pilih......
harga RM180






Antara pilihan lain yang harganya RM180.

Bagi sesiapa yang nak buat spec rabun jauh and dekat (biasanya bagi yang dah berumur) harga dia cuma RM380, mak saya dulu buat spec rabun jauh and dekat hampir RM700, nampak tak dekat situ perbezaan harga.

Sempat tanya akak kedai tu,spec yang kalau hari panas cermin dia jadi gelap dengan sendirinya berapa harga, omk RM380 je....tetiba rasa macam nak buat spec baru plak...hahahaha.

Ni alamat dan email kedai ni......


ALAMAT: 

LOT 1-6 (D) TINGKAT 1, BANGUNAN UTC JALAN STADIUM 25000 KUANTAN, PAHANG.

EMAIL:

goldenoptikal@yahoo.com

Share on Google Plus

About DD MEZZ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comments:

  1. Hari ahad dia buka tak ya.. ada no tak?

    ReplyDelete
  2. Ultem frame + 3 clip on ada jual x

    ReplyDelete
  3. Rabun jauh dekat power 700.
    Brp harga >

    Wasap 0193651767

    ReplyDelete
  4. waktu sy buat dekat sini...bayar rm100 ambik yang biasa je takde penghalang uv bagai..erm okay je, terhimpit bagai tak patah pun yang saya tu..🥴

    ReplyDelete